dinsdag 31 mei 2011

LJC Berlicum 28 mei 2011

De ene week gaat het wat beter dan de andere week. Vandaag waren we voor de 7e wedstrijd voor de Landelijke jeugd competitie afgereisd naar Berlicum. Het weer was goed, wat koel met een zonnetje. Ik ben snel gaan inrijden en het rondje bleek grotendeels gelijk aan dat van vorig jaar, de start zat op een ander punt en hier en daar is een wat ander stukje single track in het parkoers gekomen. We mochten als tweede groep starten. De start ging redelijk goed, maar in de tweede bocht kwam Julot onderdoor en lag ik 5e. Daarna moest is Scott en Koert ook nog voor laten gaan. Het tempo van de kopgroep kon ik net niet bijhouden en de afstand naar Julot groeide langzaam naar een seconde of 10. Gelukkig eindigde ik maar 1 plaatsje achter Julot wat maar een klein verschil in punten betekende. Ik finishte op een 7e plaats overal en als 3e meisje. Gelukkig wist ik me wel de eerste startrij te handhaven voor het NK van volgende week in Burgh Haamstede. Hopelijk loopt de wedstrijd daar iets beter en kan ik meedoen voor de voorste plaatsen. Groetjes Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten