zondag 15 mei 2011

LJC Apeldoorn 14 mei 2011

Deze week was de 5e LJC in Apeldoorn. Iets minder ver rijden dan vorige week en gelukkig is het ook wat minder warm. Eerst een aantal rondjes inrijden en vervolgens naar de start van categorie 1 kijken. De start is op een grasveld met na ongeveer 50 meter een bocht naar links. Ik mag vandaag als 5e opstellen en heb dus weinig keuze wat betreft de plek. Ik kom aan de binnenkant te staan, op zich niet verkeerd maar dan moet er wel behoorlijk hard gestart worden om niet ingesloten te raken. De eerste meters na de start gaan nog goed, maar dan komt Erwin wat naar mijn kant waardoor ik wat moest afremmen omdat ik bang ben in de hekken te rijden. Hierdoor raak ik wat ingesloten en zo kom ik pas als 8e uit de eerste bocht. Julot rijdt 2 plaatsen voor me. Het lukt me om de jongen tussen Julot en mij in te halen, maar ondertussen rij ik wel op 15 seconden achterstand. De komende ronden varieert de achterstand tussen de 7 en 15 seconden, maar ik krijg het gat niet meer dicht. Zo gaan we ook over de finish. Zij wordt 2e meisje en ik 3e meisje. Volgende week gaan we naar Breda. Groetjes Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten