dinsdag 3 april 2012

JMW W5 Norg 31 Maart 2012

Vandaag stond de 5e wedstrijd van de JMW competitie op het programma. Afgelopen zondagavond nadat we terug waren van het renkamp ben ik toch nog maar even langs de huisartsenpost geweest omdat mijn arm wel heel erg zeer deed. Ik ben doorgestuurd naar het ziekenhuis om een foto te laten maken. Gelukkig was het niet gebroken maar wel behoorlijk gekneusd. Dat wordt dus veel rust houden deze week om het herstel te bevorderen. Ik kon dus ook niet trainen. Ik heb alleen maar een rondje over het asfalt gereden omdat mountainbiken er echt niet in zat. Elke dag ging het wel een beetje beter dus besloot ik toch te starten in Norg. We moesten wel heel erg vroeg uit bed want we reden om kwart over zes al weg. Vandaag mocht ik met Connor meerijden en wij waren de enige 2 rijders die in het ochtendprogramma reden. Bij aankomst bleek het behoorlijk koud, het waaide en soms miezerde het een beetje. Snel inrijden dan maar. Het parkoers was uitgezet in de Langeloƫrduinen en was behoorlijk technisch. Ook waren er een aantal grasstroken waar de wind vrij spel had. Vandaag reden categorie 1 en 2 tegelijk op het parkoers. Connor was 4e geworden in categorie 2. Na deze wedstrijden mochten wij opstellen. Ik startte op de 2e rij en was redelijk weg. Na wat rijders in te hebben gehaald rij ik derde in de wedstrijd. Het hoge tempo van Kjell en Emma kan ik na een half rondje niet meer volgen en zak een aantal plaatsen terug. Na mijn ritme weer te hebben gevonden rij ik als 2e meisje op de 7e plaats met vlak achter mij Hanna en daarachter Julot. In de laatste ronde weet ik Hanna af te schudden en probeer ik het gat naar Matthijs die voor me rijd te dichten. Dat lukt bijna, maar op de finish kom ik een meter of 10 te kort. Zo word ik vandaag 2e meisje en 7e overal. De foto's zijn dit keer van Connor zijn moeder omdat mijn vader vandaag niet mee was. Volgende week is er geen JMW, maar ga ik mijn eerste plaatsingswedstrijd op de wielrenfiets rijden in Pierhil. De week daarna is er weer een JMW in Breda. Groetjes Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten