zaterdag 17 september 2011

LJC Steenwijk 24 augustus

Bij aankomst in Steenwijk was het bewolkt en zeer benauwd weer, maar gelukkig was het wel droog. Er was voor onze categorie een klein rondje uitgezet, het wordt dus veel inhalen vandaag. Door de regen van de afgelopen tijd waren de grasstroken best zwaar om te rijden. Wat bij de start opviel was de scheef uitgezette startlijnen, de ene kant van de startlijn ligt bijna een meter achter de andere kant. Als 5e in het klassement heb ik automatisch de laatst overgebleven plaats op de eerste rij, dus aan de slechte kant. Er zat dus niets anders op dan hard te starten, maar ik kom niet helemaal lekker weg. Aan het einde van het eerste rechte stuk weet ik toch als derde de bocht in te gaan, nog voor Emma. Ik kan deze positie 2 rondjes volhouden en zak dan langzaam wat terug. Ik kan het spoor van Emma niet volgen en zij rijdt langzaam bij mij vandaan. Ook Joel is mij vandaag te snel af en zo finish ik als 6e, maar wel op het podium als 2e meisje. Na de wedstrijd met Emma en Lotte in gesprek met de speaker van vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten