zondag 19 juni 2011

LJC Zuidwolde 18 juni

Vandaag moesten we weer een behoorlijk stuk in de auto om in Zuidwolde te gaan rijden. Oorspronkelijk was er veel regen voorspeld, maar vandaag lijkt het mee te vallen. Toen we van huis weggingen regende het nog wel, maar onderweg werd het droog. De voorbereiding van deze week was niet geheel optimaal, woensdag training, donderdag wedstrijd op de club en vrijdag sportdag op school. In de auto merkte ik dat ik toch wel wat vermoeide benen had. Na aankomst ben ik snel in gaan rijden. Het parcours is op een aantal stukken gelijk gebleven met vorig jaar, het middenstuk is geheel veranderd zodat de toeschouwers beter de wedstrijd konden volgen. Na het inrijden ben ik gaan kijken naar categorie 1. Connor werd daar 4e jongen. Toen waren wij aan de beurt. Ik had een redelijke start en kon als 4e het veld in. De eerste 3 reden net te hard voor mij en zo verloor ik de aansluiting met hen. Bij mij zaten drie anderen in het wiel. Jammer genoeg kon ik deze rijders niet achter me houden, maar ik reed nog steeds als 2e meisje. Daarna sloten Joël, Dieke en Dylen aan. Gelukkig kon ik voor hun blijven en eindigde ik op een 7e plaats overal en als 2e meisje. Groetjes Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten