zaterdag 16 mei 2015

LJC Sittard 16 mei 2015


Een lang weekend, dus we waren een weekendje met de camper weg. Donderdag heb ik in Waanrode gereden en vandaag stond Sittard op het programma. We waren vrijdagmiddag al op het terrein gearriveerd, dus heb ik vrijdagmiddag al in me eentje ingereden en vrijdagavond kwam de rest van de ''WWV-camperclub'' en heb ik nog met Fleur en Nance ingereden. Vandaag ook voor het eerst met mijn nieuwe camera gereden en deze beelden allemaal bewerkt tot een filmpje.

Zaterdagochtend eerst gekeken naar categorie 1,2 en 3 en daarna me fiets gepakt om na categorie 4 nog in te rijden. Ondertussen zoveel rondjes ingereden dat ik alle bochten precies wist te liggen....

Mocht vandaag als 3de opstellen en kon ook als 3de het veld indraaien. Met Twan en Kjell voor me en Kjell en Scott op de hielen het eerste rondje helemaal alleen gereden. Sittard is en blijft een zwaar rondje en na het eerste rondje was je al wel kapot, daarom voor mezelf besloten om me eigen tempo te rijden en niet op mijn max. in het wiel te zitten. Zo kwam in de tweede ronde Kjell voorbij stormen en kon een rondje later Scott in mijn wiel aansluiten. Toen het tempo weer wat verhoogd, maar Scott bleef de overige rondjes in het wiel hangen. Het laatste rondje op kop en de sprint aangezet, maar door een stom foutje deze verloren. Door een klim vlak voor de sprint stond ik nog in me kleine blad met de sprint, waardoor ik tijd verloor met het schakelen naar het grotere blad. Beetje jammer maar wel een leermomentje voor de volgende keer. Ditmaal een mooie 5de plek en zoals (nu wel) gewoonlijk een overwinning bij de meiden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten