zondag 3 mei 2015

LJC Oss 2 mei 2015

Door de tunnel en weer aanzetten voor het volgende stuk

Vandaag alweer de 6e Landelijke Jeugd Competitie van het seizoen, ditmaal mogen we rijden in Oss. Vorig jaar een rondje met veel blubber, maar nu leek het weer beter te worden. Oss is ook zonder blubber een zwaar rondje met wat hoogtemeters en draaien en keren. De eerste 3 rijders gingen net even iets te snel voor mij op dit parcours en zo volgde ik mijn wedstrijd met Levi. Hij liet zich niet kennen en we gingen beiden helemaal kapot. De laatste ronde helemaal op kop gereden zodat ik als eerst aan de sprint kon komen. Maar het was net een iets te langen sprint, waardoor ik twee honderdste te kort kwam voor een vierde plek algemeen. Maar toch wel een beetje tevreden met de vijfde plek, omdat dit niet mijn rondje is. Wel weer een mooie overwinning bij de meiden met aardig wat minuten voorsprong.

Samen met Daphne(2e) en Maike(3e) op het podium.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten