zaterdag 9 mei 2015

LJC Den Helder 9 mei 2015

Vandaag de 7e LJC mountainbike wedstrijd gereden in Den Helder. De start ging goed en ik kon gelijk de 2de positie pakken in de kopgroep van 4, maar al in het eerste rondje ben ik ten val gekomen en zo hadden de andere 3 een groot gat. Niet opgegeven maar alles op alles in de achtervolging gezet. Na ongeveer een half rondje weer aangesloten en zo als 4de het rijtje kunnen sluiten. Het lukte telkens net niet om naar voren te rijden, omdat het overal verschrikkelijk smal was en al was het een stukje breed dan zetten de andere ook telkens waar aan. Zo reed ik een paar rondjes op de vierde positie rond maar ik had het gevoel dat ik nog wel wat harder kon.


Als 1e meisje over de finish.

Een paar rondjes later reed Kjell weg, maar doordat Frits moest lossen en ik er nog niet langs kon, was Kjell al weg voordat ik kon proberen aan te haken. Een beetje jammer, maar samen met Scott mijn weg vervolgd en uiteindelijk het laatste rondje versnelt en zo de sprint kunnen winnen. Toch nog een mooie 2de plaats algemeen en een overwinning bij de meisjes.


Samen met Dieke(2) en Daphne(3) op het podium














Geen opmerkingen:

Een reactie posten