zaterdag 22 september 2012

JMW Bergschenhoek 22 september 2012

Vandaag stond de laatste JMW wedstrijd op het programma in Bergschenhoek. Zoals ik vorige week vertelde had ik afgelopen week schoolkamp. Je raadt het al; dit had zijn uitwerking niet gemist. De vele uren slaapgebrek en veel lopen/bewegen en niet trainen had tot gevolg dat ik zware benen had en wat last van mijn luchtwegen kreeg onder de wedstrijd. De start ging nog wel maar daarna zakte ik snel terug door het veld. De laatste 2 rondjes reed ik met Dieke voor de 4e plaats bij de meisjes. Het laatste rondje heb ik Dieke weer ingehaald en werd zo 4e. De uitslag van deze wedstrijd deed er niets meer toe omdat ik geen plaatsen meer kon winnen of verliezen. Na de wedstrijd zijn we eerst nog naar huis gereden om aan het eind van de middag de beker voor het eindklassement in ontvangst te nemen. Ik ben dit jaar 2e overall geworden bij de meisjes, na 7 overwinningen, 7 2e plaatsen en een 4e plaats van vandaag.

Eindklassement JMW2012 Cat 3: Emma 1e Larissa 2e Hanna 3e
Echt een grote Beker! voor 15 wedstrijden rijden
Groetjes Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten