woensdag 23 mei 2012

JMW W10 Den Helder 19 mei 2012

Vandaag moesten we weer een eind in de auto om in Den Helder de 10e wedstrijd voor de JMW te rijden. Het was 2 jaar geleden dat ik hier voor het laatst gereden had omdat deze wedstrijd om de beurt met Geestmerambacht georganiseerd wordt. Toen we aankwamen was het nog bewolkt maar wel droog. Snel ben ik gaan inrijden. Het uitgezette parkoers was vrij lang en op een paar moeilijke passages niet echt moeilijk. We zouden in de wedstrijd dus ook niet veel rondjes moeten rijden. Na het inrijden heb ik eerst naar de andere wedstrijden gekeken, daarna ben ik me gaan warm rijden. Emma was er vandaag niet waardoor ik op de eerste startrij mocht vertrekken. De start ging redelijk goed, maar niet super. Ik zit als 3e/4e aan de binnenkant van de eerste bocht, hierdoor verloor
ik wat snelheid. Na deze bocht gingen we gelijk het asfalt op. Door de lagere snelheid komen er een paar voorbij, maar ik kan toch als 5e het veld inrijden. Na een half rondje vallen twee jongens voor mij en ik kan er al steppend langs en zo kom ik op de derde plaats te rijden. De twee gevallen jongens komen echter terug en passeren mij een rondje later weer. Ik kan nog een tijdje aanpikken, maar daarna moet ik ze toch laten gaan. Het gat naar de volgende achtervolgers is behoorlijk groot,. Ik heb de wedstrijd verder in mijn eigen tempo uitgereden en eindigde zo op de 5e plaats, maar wel als eerste meisje.

Morgen heb ik een wegwedstrijd in Dordrecht.


Groetjes Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten