zondag 17 april 2011

LJC Norg 16 April 2011

Vandaag stond de 3e wedstrijd van de LJC in Norg op het programma. Voor degene die het niet weten, Norg ligt linksboven Assen. Het was dus vandaag vroeg uit de veren en veel in de auto zitten. Vandaag reden we samen met Luuk Vollebregt en zijn vader naar de wedstrijd toe. Na aankomst ben ik meteen in gaan rijden. Het was wel een leuk parkoers, maar wel behoorlijk wat los zand en ander materiaal op een harde ondergrond. Na het inrijden eerst even naar categorie 1 gekeken en daarna mochten wij van start. Ik mocht weer starten op de eerste startrij en mijn start ging best goed. Ik draaide als derde de eerste bocht in. Al snel komt Emma me voorbij en komt Julot in mijn wiel zitten. Zo rijden we een aantal ronden, Ik heb toch wel wat last van weinig grip met mijn voorwiel en moet nog 2 plaatsen prijsgeven. In de voorlaatste ronde val ik nog door het losse zand wanneer ik om een paaltje moet draaien. Snel opstaan en verder gaan. Gelukkig kon ik wel de zesde plaats vasthouden en wordt 3e bij de meisjes. Groetjes Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten