zondag 10 april 2011

LJC Geestmerambacht 2 April 2011

Twee jaar geleden reed ik hier mijn eerste LJC. Het parkoers aangelegd bij een recreatieplas waar veelal over gras gereden moet worden. Pas na deze wedstrijd bleek dat gras niet echt mijn ding is. Vandaag was het wel zonnig, maar er stond een stevige wind waardoor verschillende teamtenten niet op hun plaats bleven staan. Na het warmrijden heb ik eerst naar categorie 1 gekeken. Veel van de rijders vonden het toch best zwaar. Op naar de start. Ik mocht als 5e oprijden zodat ik van de eerste startrij mocht vertrekken. Na het startschot was ik eigenlijk niet heel goed weg, maar ik zag toch kans om na het einde van de startstrook als eerste het bruggetje op kon draaien. Na een halve ronde, bij de eerste doorkomst, lag ik nog op kop. Ik kon dat niet volhouden en gedurende de wedstrijd werd ik door 7 renners ingehaald. Er waren ook 2 meisjes bij dus mocht ik als derde meisje naar het podium. Groetjes Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten