zondag 10 april 2011

10 april 2011 Nat. Wedst. Honselersdijk

Vandaag de nationale wedstrijd op ons eigen parkoers. Gisteren hadden we tijdens de training parkoersverkenning gedaan. De grote treden omhoog waren in het parkoers opgenomen. Tijdens de parkoersverkenning ging dat eigenlijk niet zo goed. Vlak voor de wedstrijd de treden nogmaals geoefend, maar nog steeds liep het niet lekker. Tot overmaat van ramp reed ik ook nog stootlek. Snel een andere binnenband in mijn achterwiel en op naar de start. Gelukkig was ik daar op tijd. Vandaag moest ik starten in de categorie 8-10 jaar. Mijn start ging goed, niet zo snel als vorige week en lag 4e bij het ingaan van de eerste bocht. Alleen Twan, Emma en Ward de Schepper(normaal rijdt hij een categorie hoger)reden voor me. Tijdens de eerste ronde bleek dat de treden toch niet meer in het parkoers zaten. Op het stuk omhoog kon ik ook Emma inhalen. De twee jongens reden wel van me weg. In de tweede ronde reed ik op een kleine 100 meter van hen. Richting de finish kon ik nog wat richting Twan rijden, maar de wedstrijd was niet lang genoeg om hem nog in te halen. Ik eindigde als eerste meisje en daar was ik erg blij mee. Groetjes Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten