zondag 1 maart 2015

Kidschallenge Dessel Belgie U15 Zondag 1 maart 2015

Vandaag eerste internationale mountainbikewedstrijd gereden in Dessel Belgie. Ik moest starten in de U15 met 78 deelnemers! Het opstellen duurt dan best lang. 8 rijders naast elkaar en 10 rijen. Gelukkig was het begin van de startlus behoorlijk breed en werd het veld al op een lint getrokken. De start ging niet heel goed en na de eerste bocht lig ik 2e meisje, op de strook naar de 2e bocht weet ik Tess van Loy in te halen. Ik kwam lekker in mijn ritme.  Eerst reed Tess van Loy nog vlak achter me, maar nog voor het einde van de eerste rondje kon ik haar op een klein gaatje rijden. Langzaam groeide de voorsprong naar 40 seconden. Tess werd nog ingehaald door Tessa Zwaenepoel, maar zij kwam niet meer dichterbij. Uiteindelijk 1e meisje geworden op een mooi en snel parcours.

In Belgie mag je met 2 handen juichen.
Volgende keer trek ik mijn shirtje strak
1. Larissa, 2. Tessa Zwaenepoel, 3 Tess van Loy


Groetjes Larissa





Geen opmerkingen:

Een reactie posten