zondag 15 maart 2015

LJC Oldebroek 14 maart 2015


Vandaag de 1e wedstrijd van de LJC competitie gereden in Oldebroek. Het was bewolkt en koud, maar ik had toch besloten in korte broek te rijden. Ik mocht vertrekken van de 1e startrij. De start ging niet echt goed, want schoot weer uit mijn clicks. Ik kwam als 5de uit de eerste bocht, maar ik wist gelijk 2 jongens in te halen en zo als 3de het veld in kunnen draaien.
weggereden.  Kjell reed in de rockgarden stootlek waardoor hij wegviel in de kopgroep. Daarna alleen nog met Twan doorgereden. De alweer sterk rijdende Steijn Willemsen kon later bij ons aansluiten en zo hadden we een ''WWV-treintje'' en hebben we kop over kop de laatste .


 rondjes gereden. In de laatste rondje heb ik nog geprobeerd om naar de koppositie te rijden, maar helaas niet gelukt. Toch een mooie 3de plaats weten te behalen tussen de jongens en 1e bij de meisjes.

Groetjes Larissa Hartog




1. Larissa, 2 Iris Hoog Antink, 3. Maike van der Duijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten