zondag 22 maart 2015

LJC Berlicum 21 maart 2015


Vandaag in Berlicum heb ik de tweede wedstrijd gereden van de Landelijk Jeugd Competitie mountainbike. Gelijk na de start kon ik samen met Steijn en Twan wegrijden bij de rest van het veld. Na een rondje kwamen de achtervolgers nog heel dichtbij. Samen met Twan en Steijn even aangezet en zo werd het gat weer groter op de achtervolgers. Tot een half rondje voor het einde kon ik bij de jongens blijven, maar daarna moest ik ze laten gaan. Op een wat rustiger tempo naar de finish gereden en kunnen winnen bij de meisjes.
Uiteindelijk 14 seconden na de jongens over de streep gekomen en ruim 3 minuten voor het tweede meisje geƫindigd. Zeer tevreden met mijn 3e plaats algemeen en 1e plaats bij de meisjes.

Groetjes

Larissa




1. Larissa, 2 Daphne, 3. Dorien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten