zondag 7 september 2014

Ronde van Abbenbroek 7 september 2014

Vandaag heb ik een wedstrijd gereden in Abbenbroek. Het was een rondje van 4 kilometer  dat ook een heel stuk door de polder liep. Het weer was zonnig en het was bijna windstil. Er werd de hele wedstrijd flink doorgereden en niemand slaagde erin om weg te rijden. Het zou dus een sprint worden met het hele peloton. Het laatste stuk zakte het tempo en werd er breeduit gereden. Hierdoor raakte ik in de sprint ingesloten en kon niet op volle snelheid sprinten. Ik werd uiteindelijk 7e, maar er had eigenlijk wel meer ingezeten.
In de bocht na de finish stuurt 1 van de anderen deelnemers plotsteling van rechts naar links. Ik zat in zijn wiel en moest mee. Hierdoor komen de andere renners die nog links naast mij zitten lelijk ten val tegen de hekken. Bjorn is er het ergste aan toe met verwondingen aan zijn lik en kin. Beterschap.
Groetjes Larissa


7e

Geen opmerkingen:

Een reactie posten