zaterdag 6 september 2014

JMW Honselersdijk 6 september 2014

Goede start, maar Frits kan nog binnendoor steken in de eerste bocht
Rockgarden
1e meisje en 3e overall
Vandaag mijn thuiswedstrijd op de Mountainbike. Dit was weer de eerste JMW na de vakantie en het is altijd even afwachten hoe dat gaat. Bij het inrijden bleek dat het uitgezette rondje dit jaar gemakkelijker was dan vorig jaar. Erg jammer maar ik zal het ermee moeten doen. Mijn start was goed alleen komt Frits nog binnendoor zetten in de eerste bocht. Ik lag op dat moment 4e, maar wilde niet achter Frits blijven hangen omdat hij het tempo van Kjell en Twan meestal gelijk niet kan volgen. In de volgende strook kon ik hem buitenom inhalen en gelijk aansluiten bij Kjell en Twan. Dat tempo kon ik 1 ronde volhouden. Daarna lostte ik, maar de achterstand liep maar zachtjes op. Uit de achtergrond kon niemand terugkomen. Aan het einde van de wedstrijd moest Frits lossen bij Twan. Ik liep weer snel op hem in en kwam maar 30 tellen tekort om 2e overall te worden. Ik eindigde dus als 3e overall en 1e meisje.

1. Larissa, 2. Dieke, 3. Daphne(is al naar huis)
Ik moet nu nog 1 wedstrijd finishen om het eindklassement 2014 te winnen.

Groetjes Larissa





Geen opmerkingen:

Een reactie posten