zaterdag 20 september 2014

JMW Oldenzaal 20 september 2014

Vandaag MTB wedstrijd in Oldenzaal gereden. Ik had afgelopen 2 weken niet getraind vanwege mijn gekneusde pols. Dus het was maar even kijken of het wel ging. Gelukkig deed hij bijna geen pijn meer en kon ik gewoon de wedstrijd rijden. De wedstrijd ging super goed en kon de hele tijd bij de 3 koplopers blijven. Het was een leuk rondje maar wel met veel lange rechte stukken. Af en toe waren de jongens bij mij weggereden maar op de rechte stukken reed ik toch een stuk harder en kon ik weer aansluiten. In het laatste rondje was het wat stuivertje 

1. Larissa, 2. Dieke, 3. Iris
wisselen omdat we allemaal in het laatste technische deel op kop wou rijden om als eerste over de finish te komen. Het lukte mij niet om bij het technische deel voor de jongens te blijven en reed dus als 4e naar de eindstreep toe. Het was maar een korte eindsprint waardoor ik niet meer voorbij de jongens kwam in de sprint. Toch tevreden over mijn 1e plaats bij de meiden en 4e plaats overal. Met het behaalde resultaat van vandaag heb zoveel voorsprong genomen op de andere meisjes dat ik met nog 3 wedstrijden te gaan ook het totaalklassement 2014 bij de meisje heb gewonnen.

Groetjes Larissa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten