zondag 4 mei 2014

Hans Buijsman Toernooi 3 mei 2014

Op weg naar de kopgroep
Vandaag had ik een wielrenwedstrijd in Rotterdam. Dit was de 6e kwalificatiewedstrijd voor het NK wegwielrennen. Ik ben al gekwalificeerd en kan alleen nog maar 1e,2e of 3e worden. Op het NK start ik dus op 1 van de eerste 3 startrijen.
Mijn loting was weer niet erg goed en stond bijna achterin. Gelijk in het eerste rondje ben ik nar voren geschoven in het peloton. In het begin van de 2e ronde is er een uitlooppoging. Ik kon nog net als laatste aansluiten bij de 3 uitlopers aan maar daarna werd er niet echt
1 Stijn, 2 Rosalie, 3 Larissa
doorgereden en sloot Rosalie aan met het gehele peloton in haar wiel. Voor de rest van de wedstrijd waren er geen serieuze uitlooppogingen meer en zou het dus een massasprint worden. In het laatste halve rondje zocht ik eigenlijk het wiel van Salvador. Die kon ik niet vinden. Hij bleek achter me te rijden. Ik zat  in het wiel van Stijn, maar ik wist niet of hij goed kon sprinten. Boris kwam langs en ben toen zijn wiel gaan zitten. In de sprint reed ik voorbij Boris, maar aan de andere kant sprintten Stijn en Rosalie. Zij gingen net iets harder en zo kwam ik als 3e over de finish.

Volgende week eindelijk weer een jeugd mountainbike wedstrijd. Deze keer in Oss.



Groetjes Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten