zaterdag 14 september 2013

Klompenronde 14 september 2013

Vandaag niet op de mountainbike in Oldebroek, maar de Klompenronde op de wielrenfiets op ons eigen parkoers. Ook wordt per categorie de WWVér  die als eerste over de finish komt  Clubkampioen in 2013.
De keuze was op de Klompenronde gevallen omdat ik afgelopen week Brugklaskamp had gehad en ik wist nog van vorig jaar dat kampen en mountainbike wedstrijden niet echt goed samengaan.
Ik kon dus heerlijk uitslapen vanmorgen en pas laat naar de club vertrekken. Snel nog even op buienradar gekeken en geen regen te zien bij ons. Onderweg begon het toch wel een beetje te regenen. Tijdens het warm rijden ging het steeds harder regenen en gelukkig konden we langs de kantine nog een beetje droog rijden. Tot het eind van de wedstrijd zou het niet anders worden dan regen.
Weinig geluk bij de loting dus moest ik bijna achteraan starten. Na 1 rondje was ik al drijfnat. Door mijn bril kon ik ook niet veel meer zien. Ik kon het tempo can het peloton goed volgen. Er waren wel een paar uitlooppogingen maar we bleven met 15 rijders over die het in de sprint gingen uitmaken. Alleen Judith was van de WWVér ook in deze groep. In de sprint reed ik naar de 5e plaats en eerste WWVér. Ik ben dus best tevreden over het resultaat van vandaag.
Volgende week ga ik in Bergschenhoek weer een wedstrijd op de mountainbike rijden.

Groetjes

Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten