maandag 23 september 2013

JMW Bergschenhoek 21 september 2013

Vandaag stond de 13e wedstrijd voor de JMW te Bergschenhoek op het programma. Dit is een behoorlijk zwaar rondje met behoorlijke beklimmingen. Dit is dus een goede graadmeter waar ik op dit moment sta na mijn ziekte.
De start ging goed en ik rij na de eerste bocht als 4e en eerste meisje. De eerste 2 beklimmingen gaan goed, maar ik voel mijn benen behoorlijk. Aan het einde van de eerste rond werd ik ingehaald door Emma. In de volgende beklimming kon ik haar niet volgen en rijd op enige achterstand. Een rondje later kreeg ik gezelschap van Tomas, Chris en Hanna. Met zijn vieren reden we door en het gat met Emma werd weer kleiner. Tomas en Chris reden weg en ik wist een gaatje te slaan met Hanna. Het is jammer dat ik niet met Tomas mee kon want die wist Emma te achterhalen. Hierdoor ging het tempo weer omhoog en werd het gat groter. Chris wist ik nog bijna te achterhalen, maar dat lukte net niet. Zo werd ik 7e in de wedstrijd en 2e bij de meisjes.
Mijn vorm is nog niet helemaal op het oude nivo, maar het gaat wel steeds beter. Nog een weekje trainen en dan volgende week in Oldenzaal  kijken of ik weer voor Emma kan eindigen.

Groetjes
Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten