zondag 8 september 2013

Benelux kampioenschap zoetermeer 8-9-2013

Vandaag stond het Beneluxkampioenschap bij Snowworld in Zoetermeer op het programma. Na de vakantie had ik nog maar weinig getraind en had deze week een antibiotica kuurtje gekregen van de dokter dus het was maar afwachten hoe de wedstrijd zou verlopen. Van de parkoersverkenning kwam niet veel terecht omdat de andere wedstrijden uitliepen en we kregen 20 minuten van te voren te horen dat onze categorie tegelijk zou starten met de oudere categorie in plaats van erna.
Mijn start was best goed en kon een half rondje een hoog tempo aanhouden. Mijn benen voelden toen al heel zwaar en wist dat de overwinning er vandaag niet in zou zitten. Daarna zakte ik terug in de wedstrijd en kwam op een tweede plaats in de wedstrijd te rijden. In de laatste ronde kwam het op de 3e plaats rijdende meisje nog heel dichtbij, maar in de sprint kon ik haar nog net voorblijven.
 Volgende week rijd ik de klompenrond bij ons op het parkoers, wie van WWV als eerste over de streep komt is gelijk clubkampioen.

Groetjes Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten