zaterdag 10 maart 2012

JMW W2 Berlicum 10 maart 2012

Vandaag hadden we de 2e JMW in Berlicum. Het was ongeveer hetzelfde rondje als vorig jaar, maar nu moesten we wel door de zandbak. Deze hadden ze ook een beetje moeilijker gemaakt door hierin een dubbele bocht aan te brengen. Tijdens het inrijden was het moeilijk om erdoor heen te rijden, maar het weer werkte ook een beetje mee. Hoe meer het regende en hoe meer rijders door de zandbak heen ploegden hoe gemakkelijker het ging. Na het inrijden een tijdje rust gehouden en naar de andere wedstrijden gekeken. Om ongeveer 11.15 uur werden we opgesteld. Vandaag moet ik vanaf de tweede startrij starten. Naast me staan Koert en Lotte. De start gaat helaas niet zo heel goed, ik raak een beetje ingesloten en kom als 16 uit de eerste bochten. Werk aan de winkel dus. Bij het passeren van de startfinish en op het gedeelte daarna kan ik al verschillende rijders inhalen. Ik beland in het single track gedeelte in een groepje die rijden voor de 6e t/m de 12e plaats met daarin de meisjes op de 2e en 3e plaats. De eerste 5 hebben na de eerste passage van de single track en zandbak al een behoorlijke voorsprong terwijl ik me langzaam door het groepje heen worstel. Na 2 rondjes rijd ik op korte achterstand op Koert op de 7e plaats. De inhaalrace heeft al veel kracht gekost en ik kan het gaatje naar Koert net niet dicht krijgen. In de laatste ronde wordt ik nog gepasseerd door Mathijs waardoor ik op een 8e plaats en 2e meisje finish. Volgende week rijden we de 3e JMW in Arkel Groetjes Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten